Thursday, March 21, 2013

Tak Sabar~

Perasaan saya saat ini bukannya tak sabar nak kawen..tapi sebenarnya tak sabar nak jumpa dia ja!
Susah nak tulis entry kali ni...macam2 nak dicurah,dikongsi...hurm...biarkan jari ni menari...

Hurm..

Saya tak tahu keadaan sebenar di rumah macamana...mesti tengah sibuk tu..kesian kat ummi dan bapa....

Saya rasa bertuah dikelilingi ahli keluarga yang sangat mendukung!....

Baju flower girl tak siap lagi...

Kad-kad kahwin tak abis edar kat kawan2 lagi....

besok hari terakhir saya nak settlekan kerja sebelum bercuti...aduii..pening....

Masa ni juga la saya pening2kan diri nak tempah baju silat...owh~

Maaf..entry ni lebih kepada membebel....tiada aturan....hehehe.....

Besok last day sekolah~yeyeah~


7 comments:

  1. assalamualaikum ... masih sempat nak tempah baju silat tuh ... hahahaaa

    ReplyDelete
  2. Yayyyy... lucky u.. and luckier later with the lucky guy ;)

    ReplyDelete
  3. Moga semua berjalan lancar ya Sis..amin!
    jangan stress2 tau.. muka sudah putih balik kah sis?..hehe..

    ReplyDelete
  4. Semoga semuanya berjalan lancar ya... :)

    ReplyDelete
  5. untung awak kan. kawen time cuti sekolah jimat cuti rehat sndiri. hihihihi. tak lama je lagi kan.

    tahniah!!!!!! *in advance :p

    ReplyDelete
  6. okje datang selepas awak dah kawen ni hehe
    SELAMAT PENGANTIN BARU YEH!

    ReplyDelete