Saturday, January 26, 2013

Perasaan ke perasan~

Semalam saya dan si dia berbual....

Kami bercakap tentang kawan-kawannya yang ada di sana...

Saya: Oh, semua tu kawan-kawan abg yang muda dari abg kan?

Si dia : Ha'ah, yang sebaya dengan abg,dorang mat kot..yang tua setahun E'e..

Saya: Mat kot?...dengar nama Mat kot,terus syg rasa balik umur 18!..hahaha...



Kenapa?

Sebab...Mat Kot ni antara kawan-kawan yang rapat dengan si dia masa kami mula-mula kenal dulu..masa bibit-bibit cinta mula nak berputik...hohoho!....

Dulu dia kuar p mana2 ja...mesti dengan Mat Kot..jadi tiap kali ber SMS tu ada la nama kawannya tu...tapi itu dulu....lama-kelamaan semakin jarang dengar nama tu sebab masing2 dah makin dewasa tapi tetap kawan~...

Tetiba malam tadi dengar balik nama yang selalu disebut-sebut 8tahun dahulu....tu yang terasa..oh,masih perasan 18 tahun!

7 comments:

  1. Owh saya panggil awak kakak la lagu ni, kalau 8 tahun dulu awak 18, campur tolak... bahagi 2 darab 1, haaa betul la saya panggil awak kakak la yer :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. huaaaaaa!!!baru nak perasan muderrr...kwang3~kakak pon kakak laaa....yg penting gojes~hahahaha..perasan lagik!

      Delete
  2. Replies
    1. yer!best ooooo.....remajer sentiasa..hahaha!

      Delete
  3. amboii...ada hati mo umur 18 thn lgik..klu begitu kakak 16 thn lah..amacam ada mau lawan kah?? haha:p
    besar sdh tu,,mo jadi isteri org sdh..hihi:)

    ReplyDelete
  4. sy pun masih sweet seventeen lagi...

    ReplyDelete
  5. Kalau macam tu OKje pun lagi muda dpd neesa le.... hehe... ni kes orang yang tgh menulis ni perasan muda belia ni hehe

    ReplyDelete