Sunday, December 2, 2012

Cadangan Design Pelamin untuk projek DIY

Sebelum saya membentangkan cadangan..chewah!...ni nak cerita sikit...almaklumlah...kalau kahwin ni xda pelamin macam tak sah...biar simple pun,asal ada pelamin...
Diikutkan mula-mula memang plan nak buat pelamin sendiri.tapi bila memikirkan yang kos buat sendiri ni kadang-kadang over budget juga...beli bunga-bunga tu dah berapa kosnya, lepas kahwin nanti bunga tu nak letak mana.Jadi tukar lagi, saya nak sewa ja lagi senang, tak payah pening-pening nak fikir.
Bila dah kata nak sewa tu, saya p la survey with my aunt...tanya-tanya harga, semuanya leih kurang 1k++ juga harganya disebabkan kos pengangkutan ke rumah saya tu dah kena tambah lagi rm250..hurm...so, saya pause kejap pasal pelamin...

Sekali tiba-tiba tengah menggoogle gambar pelamin (ni memang hobi saya sejak nak kawen)...ternampak satu pelamin cantik menawan hatiiiiiii(nanti saya reveal) so bila teliti betul-betul gambar tu, rasa macam leh buat ni.Tambah-tambah lagi my bapa ni memang DIY-person...kalau boleh,semua dia nak buat sendiri..huhu.So,*petik jari! Saya nekad nak buat pelamin sendiri~Its risky tapi kena yakin!ok,enough writing...sekarang nak post gambar-gambar pelamin yang saya rasa sesuai untuk DIY.
































Dan tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!inilah pelamin yang saya telah pilih untuk di DIY kan..huhu....akan update nanti!Btw,dah beli kain+kerawang2 tu.



Jumpa lagi di post akan datang!

1 comment:

  1. Assalamualikum ,haii bw sini tag kamu :)sorry selalu tag
    http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/special-year-end-ga-fy-nad.html
    http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/partner-end-year-giveaway-by-hadifah.html
    http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/quick-giveaway-by-sukka-izzah-ismail.html

    Btw jum join ni
    http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/segmen-upkan-follower-by-lobak-merah.html

    ReplyDelete