Tuesday, December 25, 2012

ME TIME

Here i am having me time a.k.a being alone at home. Arini sama macam hari2 yang lain sebab memang saya sedang bercuti pun.So another public holiday didnt affect my day. Uncle's family came over n had lunch together...dalam jam 5 lebih macamtu semua berangkat ke destinasi masing2.Bapa,umi dan adik ke KK untuk pendaftaran adik ke IKM esok.All the best Saleh!

Saya tak ikut sekali sebab esok dan lusa kena pergi kursus kawen!aiyooo...but hey...relax la kan..i wish i could go to the course with him...or with friends atleast tapi apakan daya.kono poie sowang jo!

Life being calm these few days...saya membuat ruang saya sendiri..mengambil masa sendiri..tak nak kelam kabut..just chill kata owang mude....tenang...and enjoy Hot In Cleveland shows! I laughed out loud to that shows!haha~

Thanks for reading.... =)


12 comments:

  1. wahh...besok pigi Kursus khawin sdh ya?? bagus2 ya dik.. moga semua ilmu yg diajar boleh di serap & di praktik kan nti..hihi.. be a solehah wife....amin!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh selesai kak!alhamdulillah...amin2!

      Delete
  2. teringat lu time g kursus kawin..en. somi akk siap tido lagi lam kelas...mn xnye..balik2 keje terus ngadap...kena perli lg ngan ustaz ritu haha

    ReplyDelete
  3. bnyak btol ilmu yg kte dpt ble g kursus kwin... siap bg 1 bku lg.. sy pn dh g, g ngan kwan2 je...wlaupn lmbt lg nk kwin.. g siap2... heee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bgus2! sebab lagi pilih bakal suami..pilih baik2..jangan salah pilih..hehehe

      Delete
  4. belum ambik la kursus kahwin.
    ingat nak ambik tahun ni.
    kalo kat uni dulu rm80 je.
    sekarang ni bape eh?

    ReplyDelete
  5. Kira tgh kursus la hari ni.. Dgr baik kata ustaz tu.. Huhuhu

    ReplyDelete
  6. tahun depan la ambilnya kut
    hehehe :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..amik cepat~mna tau jodoh smpi =)

      Delete